De bewoners ervaren het wonen in Hof ter Hage over het algemeen als erg prettig. Ze vinden het belangrijk dat gebouw en tuin er goed uitzien en ze wensen dat de onderdelen zoals liften en andere technische installaties goed functioneren en dat de communicatie tussen de Vereniging van Eigenaren en henzelf duidelijk en goed geregeld is.

De Algemene Commissie, die functioneert onder verantwoordelijkheid van het bestuur van de Vereniging van Eigenaren en ambtelijke bekend staat onder de afkorting ‘AC van de VVE’, coördineert het tuinonderhoud, de schoonmaakactiviteiten betreffende het gebouw en een deel van de ramen en en zorgt (in samenwerking met de Technische Commissie (TC)) dat de lampen brandende blijven.

De Algemene Commissie stelt hoge prijs op informatie van de bewoners. Als een lamp het niet doet, als een raam slecht gewassen is, als iets beter moet worden schoongemaakt of als een van de bewoners niet goed omgaat met afval, waarschuwt u dan een van de leden van de Algemene Commissie. Uiteraard kunt u voor het doorgeven van zulke meldingen ook terecht op de contactpagina op de website.